کسب درآمد 100 هزار دلار فقط با 1 دلار و 75 سنت

کسب درآمد 100 هزار دلار فقط با 1 دلار و 75 سنت

کسب درآمد 100 هزار دلار فقط با 1 دلار و 75 سنت

کسب درآمد 100 هزار دلار فقط با 1 دلار و 75 سنت

معرفی سایت کسب درآمد فیدر ماتریکس feedermatrix


با 6 هزار تومان میتونی یک ساندویچ بخری یا اینکه 300 میلیون تومان درآمد داشته باشی.



شما کدام را انتخاب میکنید؟


امروز میخوام سایتی را معرفی کنم که قرار است زندگی شما را عوض کند و با پرداخت 6 هزار تومن به درآمد باورنکردنی دست پیدا کنید

فقط کافیه کمی وقت بزارید و مطالب وبلاگ را به دقت مطالعه کنید



مراحل کار خیلی راحته و همین الان همه میتوانند عضو بشوند
 
یک ویژگی خیلی مهم : وقتی شما عضو شوید هر عضوی که بعد از شما از طریق لینک من ثبت نام میکنه زیرمجموعه ی شما میشه. وقتی شما چهار زیرمجموعه اول رو میگیرید دیگر لازم نیست کاری بکنید و اونها هم مانند شما 4 عضوشان را میگیرند و در کمتر از 2 ماه وقتی زیرمجموعه های شما هم مانند شما کار کنند به 300 میلیون تومان میرسید
شما هم میتوانید مثل همین مطلب ساده رو در یک وبلاگ ثبت کنید و لینک خودتان رو برای گرفتن عضو بگذارید
برای من گرفتن 4 عضوم فقط 1 ساعت طول کشید
فکر میکنی خیلی سخته؟ واقعا خنده داره که کسی 6 هزار تومان سرمایه نداشته باشه . در این سیستم همه میتوانند عضو بشوند و سریع فعالیت خودشان را شروع کنند
دقت کنید که 4 نفر اول خیلی مهمه پس سعی کنید افرادی رو معرفی کنید که مانند شما مصمم باشند و بتوانند 4 نفر را معرفی کنند
بعد از اینکه 4 نفرتان را گرفتید ، هر عضوی که بعد از آن معرفی کنید زیرمجموعه ی زیرمجموعه های شما میشود و اینطوری میتوانید به زیرمجموعه هایتان مانند من کمک کنید تا تیمشان قویتر شود . میدونی این یعنی چی؟ یعنی اینکه همین الان که شما عضو بشی و مبلغ عضویت رو پرداخت کنی، هر کسی که روی تبلیغ من کلیک میکنه و بعد از شما عضو میشه زیرمجموعه ی شما میشه . پس این فرصت رو از دست نده

خب حالا چطوری شروع کنم؟
خیلی راحته
1. برای شروع شما باید یک حساب پرفکت مانی داشته باشید که اگر اینجا کلیک کنید آموزش درست کردن حساب پرفکت مانی رو گذاشتم . نترس خیلی راحت میتونی از طریق کارت بانکی در ایران حساب پرفکت مانی رو شارژ کنی و اصلا هم لازم نیست حساب پرفکت مانی رو قانونی یا وریفای کنی و کاملا ایران رو ساپورت میکنه

2. بعد از اینکه حساب پرفکت مانی درست کردی که تقریبا 5 دقیقه بیشتر طول نمیکشه حالا باید حساب پرفکت مانی رو 1.75 سنت که تقریبا میشه 6 هزار تومان ، از طریق کارت بانکی خودت شارژ کنی . برای این کار فقط کافیه اینجا کلیک کنی تا آموزش تصویری خیلی ساده برای این کار رو بخونی

3. وقتی مرحله قبل رو انجام دادی و دلار پرفکت مانی که خریدی به حساب پرفکت مانی شما واریز شد حالا باید در سایت اصلی عضو شوید و حساب خودتون رو فعال یا به اصطلاح آپگرید کنید. برای این کار اینجا کلیک کنید تا آموزش عضویت را بصورت تصویری ملاحظه کنید

4. بعد از عضویت و فعال یا به اصطلاح آپگرید کردن لول 1 حسابتان، فقط کافیه در پنل کاربری خود به قسمت Links, ads, banners  بروید و لینکی که در انتهای آن نام کاربری شماست را کپی کنید و در اختیار دوستانتان قرار دهید تا آنها بعد از کلیک روی آن لینکT، زیرمجموعه ی شما شوند و چرخه ی درآمد زایی شما شروع شود

حتما آموزش ها را مطالعه کنید تا سریع یاد بگیرید و پیشرفت کنید

در این سیستم شما در حقیقت 1 پکیج مارکتینگ را با قیمت 1.75 سنت میخرید که ارزش آن بیش از 1000 دلار است و این کار کسب درآمد حلال است و کاملا قانونی است


اگر حتی حساب پرفکت مانی ندارید همین الان یکی درست کنید چون این سیستم رو از دست میدهید و مطمئن باشید تا یک ماه دیگه حتما وارد این سیستم میشید پس چه بهتر که امروز وارد شوید چون اگر امروز ثبت نام کنید و حسابتونو با پرداخت 1.75 سنت فعال کنید از این به بعد هر کسی از طریق من عضو میشه بطور اتوماتیک زیرمجموعه ی شما میشه و اینطوری من بهتون کمک میکنم . فرصت رو از دست ندهید و همین امروز حسابتونو فعال کنید

امروز در خدمت شما دوستان هستیم با معرفی سایت feedermatrix به زبان فارسی

همانطور که میدانید سیستم های ماتریکس یا چرخه ای زیادی وجود دارند و ما در اینجا قصد داریم معتبرترین سایت ماتریکس که فیدر ماتریکس نام دارد و از سال 2011 فعالیت خود را شروع کرده است ، به شما معرفی کنیم
این سیستم طوری طراحی شده که شما فقط و فقط با پرداخت 1.75 سنت برای پکیج لول 1  از جیب خود ( که حدود 6 هزار تومان ) است میتوانید به مبلغ 99.447 دلار ( بیش از 300 میلیون تومان ) کسب درآمد کنید .
 جهت عضویت اینجا و یا روی تصویر زیر کلیک کنید
feedermatrix

feedermatrix
ویژگی ها:

اول این رو بگم که من اولین کسی هستم که در ایران کل آموزش را ترجمه و آماده کرده ام و مطمعن باشید در ماه اول بیش از 1000 زیرمجموعه خواهم گرفت و آنها زیرمجموعه های شما می شوند. ضمنا اولین کسی هستم که همه ی بالاسری هایش حساب پرفکت مانی را اضافه کرده اند و اگر در مورد این سیستم اطلاع داشته باشید میدانید که کسانی هستند که این سایت را تبلیغ میکنند و بالاسری هایشان فقط از بانک پی پال استفاده میکنند و زیرمجموعه ها دیگر نمیتوانند لول بعدی را آپگرید کنند و نمیتوانند زیرمجموعه بگیرند. چون در گروه آن افراد باید حساب پی پال داشته باشند و این در ایران غیر ممکن است مگر با هزینه های زیاد و حتما ورودی کم است. ولی در گروه من همه میتوانند با پرفکت مانی پرداخت کنند چون به بالاسری ها اطلاع داده ام و آنها هم حساب پرفکت مانی را اضافه کرده اند و در گروه من سیستم واقعا سریع رشد خواهد کرد. پس در گروه دیگر بنا به دلیلی که گفتم عضو نشوید و از طریق لینک من عضو شوید تا راحت پرداخت هایتان را انجام دهید

1.  این مبلغ 1.75سنت آنقدر ناچیز است که هر کسی میتواند عضو سیستم شود


2. بعد از عضویت در هر لول محصولات زیادی برای دانلود است که قیمتشان بسیار بیشتر از این مبلغ ناچیز عضویت است . بیش از 1 گیگابایت محصولات دیجیتالی و ویدئو های مارکتینگ برای دانلود رایگان که این سیستم را بسیار محبوب کرده است چون قیمت پک ها هزار برابر مبلغ عضویت است و براحتی میتوانید از خارج عضو بگیرید. دوستانی که از خارج در گروه ما عضو میشوند حتما حساب پرفکت مانی خود را وارد کنند و سعی کنند از خارج عضو بگیرند
3. در این سیستم هر کس فقط میتواند 4 نفر را معرفی کند و هر کسی را که بعد از آن معرفی میکند در زیرمجموعه ی زیرمجموعه های آن قرار میگیرد و این یک ویژگی بسیار مهم است تا همه در این سیستم موفق شوند

مثلا کسی که از طریق لینک من برای عضویت استفاده میکند بخاطر اینکه من 4 نفر خودم را معرفی کرده ام، نفرات بعدی که معرفی میکنم زیرمجموعه ی شما می شوند و این کمک بسیار بزرگی به شماست و هر کسی که زودتر از طریق لینک من عضو شود خیلی سریعتر از طرف من زیرمجموعه بدست می آورد چون در لول های بالا تر من قرار میگیرد و با این کار من به رشد زیرمجموعه های آنها کمک میکنم . پس فرصت را از دست ندهید و همین الان عضو شوید و لول اول را آپگرید کنید

4. پرداخت ها در این سیستم مستقیما به حساب بالاسری واریز میشود و هیچ پولی به سایت واریز نمی شود تا سایت بخواهد کلاهبرداری کند

5. سیستم پرداخت ها در این سایت از چنددن طریق انجام می شود . پرفکت مانی ، پی پال ، سولاید تراست پی ، پیزا و ایگوپی . که در اینجا چون بنده در حسابم فقط پرفکت مانی را وارد کرده ام شما هم باید فقط از طریق حساب پرفکت مانی خود هزینه آپگرید کردن یا همان 1.75 ( یک دلار و هفتاد و پنج سنت) را پرداخت کنید
ضمنا بنده با بالاسری ها صحبت کردم و همه ی آنها حساب پرفکت مانی را در پنلشان برای پرداخت ها اضافه کرده اند و شما به راحتی میتوانید پرداخت ها را انجام دهید

6. فرستادن اطلاعات عضویت زیرمجموعه ها و اطلاعات هر آپگرید زیرمجموعه ها به ایمیل شما ( حتما ازحساب جیمیل استفاده کنید )

7. پشتیبانی قوی و پاسخگویی سریع

8. از همه مهمتر پشتیبانی زیرمجموعه ها از طرف من و گرفتن زیرمجموعه برای شما. چون من 4 زیرمجموعمو در یک ساعت اول گرفتم و هرکسی که از این به بعد از طریق لینک من عضو بشه زیرمجموعه ی شما میشه و این سیستم خودکار عمل میکنه و همینطور تا لول آخر برام میچینه .

با ایمیل من در تماس باشید و سریع عضو شوید تا زیرمجموعه های بعدی که میگیرم زیرمجموعه ی شما بشوند


kala110manager@yahoo.com


بعد از عضویت و پرداخت مبلغ طبق آموزش شما میتوانید عضو بگیرید و خیلی سریع زیرمجموعتونو رشد بدهید چون سیستم در ایران تازه وارد شده و همه بخاطر مبلغ کم میتونند عضو بشوند
ضمنا بعد از عضویت میتوانید از آموزش ها همین وبلاگ کپی بگیرید و یک وبلاگ برای خودتون درست کنید

خب کارهایی که باید انجام دهید را کاملا با آموزش تصویری برایتان قرار داده ام و هیچ جای دیگر نمیتوانید این آموزش ها را پیدا کنید. فقط کافیست یک جستجو کنید و ببینید که هیچ جای دیگر آموزش فارسی و تصویری این سیستم را پیدا نخواهید کرد و من عضو های زیادی دارم میگیرم چون با تیم کار میکنم تیم بالاسری هم داره کمکمون میکنه

خب حالا توضیح میدم که این سیستم چگونه کار میکنه:
اول باید بدونید که وقتی کسی رو عضو سیستم میکنید و اون شخص 1.75 سنت رو پرداخت میکنه لول یک اون آپگرید میشه و میتونه محصولات دانلودی لول یک رو دانلود کنه و ازش استفاده کنه. برای ما ایرانی ها محصولاتش بدرد نمیخوره چون به زبان انگلیسیه و ما فقط با کسب درامد این سیستم کار داریم. اینو گفتم که بدونید در اصل ما داریم پک های آموزشی رو میفروشیم و هیچگونه کسب حرامی در این کار وجود ندارد. قیمت پک ها شاید به جرات بتوان گفت به هزاران دلار میرسه

خب نحوه عملکرد این سیستم به این گونه است:

این سیستم از دو ماتریکس 4 لول تشکیل شده
به تصویر زیر دقت کنید


 4 نفر لول 5  همان 4 نفر لول اول  شما هستند . نیازی به گرفتن 4 عضو جدید نیست
Level : لول یا سطح
Members: تعدا زیرمجموعه ها
Paid: هزینه آپگرید برای آن لول
Profit: مقدار درآمد از آن لول

1.1. در تصویر بالا به لول 1 دقت کنید. یعنی اینکه 4 نفر زیرمجموعه شما هر کدام 1.75 سنت بهتون پرداخت میکنه و جمعا 7 دلار در حساب پرفکت مانی شما واریز میشه ( 21.700 تومان )

1.2. در لول 2 شما از 7 دلاری که از لول 1 بدست آوردید 5 دلار رو باید برای آپگرید لول 2 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 16 نفر رو دارید که هر کدام به شما 5 دلار میدهند که میشه 80 دلار درآمد
( 248.000 تومان )
1.3. در لول 3 شما از 80 دلاری که از لول 2 بدست آوردید 10 دلارش رو باید برای آپگرید لول 3 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 64 نفر رو دارید که هر کدام به شما 10 دلار میدهند که میشه 640 دلار درآمد ( 1.984.000 تومان )


1.4. در لول 4 شما از 640 دلاری که از لول 3 بدست آوردید 20 دلارش رو باید برای آپگرید لول 4 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 256 نفر رو دارید که هر کدام به شما 20 دلار میدهند که میشه 5120 دلار درآمد ( 15.872.000 تومان )خب اینجا ماتریکس اول تموم میشه و ماتریکس دوم شروع میشه و تا اینجا شما حتی یک ریال از جیب خودتون ندادید و تا اینجا مجموعا 5810 دلار درآمد داشته اید و فقط 256 در زیرمجموعه های شما وجود دارند که از اینها فقط شما 4 نفرشان را معرفی کرده اید

خب حالا وارد ماتریکس دوم می شویم
( درواقع ماتریکس تکرار میشود)
2.1. در لول 5 شما از 5.120 دلاری که از لول 4 بدست آوردید 40 دلارش رو باید برای آپگرید لول 5 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 4 نفر رو دارید که هر کدام به شما 40 دلار میدهند که میشه 160 دلار درآمد  ( 496.000 تومان ) این 4 نفر همان 4 نفر لول اول  شما هستند . نیازی به گرفتن 4 عضو جدید نیست

2.2. در لول 6 شما از 160 دلاری که از لول 5 بدست آوردید 80 دلارش رو باید برای آپگرید لول 6 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 16 نفر رو دارید که هر کدام به شما 80 دلار میدهند که میشه 1280 دلار درآمد  ( 3.968.000 تومان )
این 16 نفر همان 16 نفر لول 2  شما هستند

2.3. در لول 7 شما از 1280 دلاری که از لول 6 بدست آوردید 160 دلارش رو باید برای آپگرید لول 7 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 64 نفر رو دارید که هر کدام به شما 160 دلار میدهند که میشه 10.240 دلار درآمد  ( 31.744.000 تومان )
این 64 نفر همان 64 نفر لول 3  شما هستند


2.4. در لول 8 شما از 10.240 دلاری که از لول 7 بدست آوردید 320 دلارش رو باید برای آپگرید لول 8 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 256 نفر رو دارید که هر کدام به شما 320 دلار میدهند که میشه 81.920 دلار درآمد  ( 253.952.000 تومان )
این 256 نفر همان 256 نفر لول 4  شما هستند


که جمعا تا لول 8 شما 99.447 دلار درآمد کسب کرده اید که این یعنی چیزی حدود 300 میلیون تومان و این مبلغ فقط از 256 زیرمجموعه شما بدست آمده  و حتی یک ریال آن را از جیبتان پرداخت نکرده اید و از سود پرداخت کرده اید که در دو ماتریکس بهتون داده شده

سیستمش برای توضیح دادن سخت نیست ولی چون من اطلاعاتم در این زمینه زیاده برام قابل درک است و متوجه میشوم و باید وقت بگذارم تا دقیق براتون توضیح بدهم. که در آینده این کار رو میکنم. شما فرصت رو از دست ندهید و امروز عضو شوید تا از زیرمجموعه هایی که من میگیرم سهمی داشته باشید






معرفی سایت feedermatrix


آموزش ثبت نام درسایت feedermatrix


آموزش تصویری افتتاح حساب پرفکت مانی


سوالات متداول سایت feedermatrix


کارکرد قسمتهای مختلف پنل کاربری feedermatrix


آموزش تصویری تایید پرداخت های زیرمجموعه ها

چه زمانی به مرحله بعد آپگرید کنیم


آموزش پرداخت پول به بالاسری یا به اصطلاح upgrade


آموزش خرید دلار پرفکت مانی با کارت بانکی ایران در کمتر از 30 دقیقه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.